درب و پنجره چوب – آلومینیوم

آلووود ترکیبی از درب و پنجره آلومینیومی و چوب طبیعی است که نتیجه ایجاد تغییرات و پیشرفت‌هایی در زندگی می باشد که گرایش دوباره بشر را به لوازم چوبی موجب شده است.  فریم های داخلی پنجره از چوب توپر و زیبا تشکیل شده است که به طور موثری از تغییر شرایط باد و آب و هوا محافظت شده است. درب و پنجره آلووود به عنوان محصولی متفاوت در تولید درب و پنجره حس خوب طبیعت و نمایی زیبا را در داخل خانه ایجاد میکند.

آلووود از جمله تجهیزات لوکس ساختمانی بوده که تلفیقی از زیبایی، تنوع و عایق بودن به همراه ظرافت، سبکی و استحکام بی نظیر را دارا می باشد و این مهم نتیجه به کار بردن چوب و آلومینیوم با استفاده از تکنولوژی خاص در این محصولات است.

ویژگی پنجره های آلو وود

  • پنجره آلوود از داخل با طرح چوبی که دارد، جلوه خاصی به دکوراسیون خانه می‌دهد و احساس خوب نزدیکی با طبیعت را به انسان انتقال می‌دهد.
  • درب و پنجره آلوود در انواع رنگ‌های مختلف تولید می‌شود و به همین دلیل دست مشتری را برای انتخاب رنگ باز می‌گذارد.
  • در صورت استفاده از پروفیل ترمال بریک در ساخت آن ساختار پنجره آلووود دبل ترمال بریک خواهد شد و در این صورت مقاومت آن در مقابل نفوذ صدا و حرارت چند برابر می‌شود.
  • به دلیل فناوری خاص آلووود، عمر و کیفیت بالای آن، ظاهر و خصوصیات ویژه مناسب ساختمان‌های سوپر لوکس و خاص هست.
  • پنجره‌های آلووود ترکیبی از پنجره‌های ترمال بریک یا نرمال آلومینیومی و روکشی از جنس چوب فراوری‌شده است که در مقابل آب، گرما، نور و رطوبت مقاومت بسیار بالایی دارند و به هیچ وجه مورد هجوم بید و موریانه قرارنمی گیرد.
  • پنجره‌های آلوود دارای قابلیت بازشو تا ارتفاع ۳ متر و بدون کتیبه هستند، این نوع پروفیل، قابلیت نصب انواع شیشه‌های دو و سه جداره ، خاص و ضدگلوله را دارد. همچنین استفاده از انواع یراق تک حالته، دو حالته و… در آن امکان پذیر هست.